Screenprints (Victoria & Albert Museum)

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 42,70 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Screenprints (Victoria & Albert Museum) kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
42,70 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
A celebration of the rich 20th- and 21st-century tradition of screenprinting as a means of artistic expression, from its commercial origins in 1920s America to the limited-edition screenprints of the post-war period and today, by artists such as Andy Warhol, Bridget Riley and Damien Hirst. Screenprints: A History, the first title in the V&,amp,A's new series on the history and practice of printmaking, is a celebration of the fine-art applications of this versatile medium, from the commercial origins of the screenprinting process in 1920s America, its pivotal role in 1960s Pop and Op Art among artists such as Andy Warhol and Bridget Riley, through to its adoption by Damien Hirst and the YBAs of the 1990s, and its enduring presence in contemporary art. This beautifully designed, strikingly illustrated introduction will appeal to art lovers and practising artists everywhere.The origins of the screenprinting process are introduced through early artistic precursors, such as the stencil and pochoir printing in the making of Henri Matisse’s Jazz, and other artists’ books. Screenprinting became one of the most important techniques in the rise of artists’ limited-edition fine art prints from the 1960s onwards, seen here in the work of notable figures such as Roy Lichtenstein and Eduardo Paolozzi, and contemporary artists such as Damien Hirst, who have variously engaged with the medium’s commercial origins and, conversely, its capacity for a hand-made aesthetic. Special focus is given to lesser-known names who pioneered the use of the screenprint in fine art in the UK, the USA and Europe, including Francis Carr and Ben Shahn, while tracing its global spread through Africa, the Caribbean and Australasia.An illustrated, step-by-step guide to the practical process further enriches this multifaceted account. The democratic medium has further lent itself to spontaneous graphic protest, notably in the Atelier Populaire posters made in Paris in 1968, featured here and embodying screenprinting’s unique qualities, rich colours and graphic impact.
Výber kníh autorov Thames & Hudson Ltd , Gill Saunders

Zobraziť všetky knihy autora Thames & Hudson Ltd, Gill Saunders
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Outlander 4 - Bubny jesene
BUBNY JESENE je v poradí štvrtá kniha zo série OUTLANDER. Claire a Jamie spolu s Jamieho synovcom Ianom nachádzajú v kolónii Severná Karolína miesto, kde by sa usadili. Hľadajú spôsob, ako neprekročiť nebezpečnú hranicu medzi patronátom guvernéra Tryona a Clairiným poznaním nadchádzajúcej revolúcie v Amerike, ale aj medzi pomocou Jamieho tety Jocasty, poslednej z klanu MacKenzieovcov („MacKenzieovci sú šarmantní ako škovránky v poli, ale aj prefíkaní ako líšky.“) a nežiaducimi záväzkami v podobe otrokov na jej plantáži. Keď nájdu miesto v horách a postavia si svoj prvý zrub, ich novonadobudnutý život je síce šťastný, ale aj s príchuťou trpkosti pri spomienke na Briannu – dcéru, ktorú Claire opustila a Jamie nikdy neuvidí. Aj Brianna neustále premýšľa o svojich rodičoch. V historických záznamoch objaví nebezpečnú informáciu – správu o vypuknutí požiaru na Fraserovej holi. Základná dilema cestovateľov v čase sa objavuje opäť: Môžeme meniť minulosť? Ak áno... za akú cenu? Roger MacKenzie našiel rovnaké oznámenie v novinách a rozhodol sa Brianne o ňom nepovedať. Nechcel, aby riskovala svoj život pre niečo, čo sa nedá zmeniť. Ani ona sa mu nezdôverí, ale poštou mu doručia Briannine škatule s osobnými vecami a rodinnými rozpomienkami s lístkom, na ktorom je napísané: „Každý potrebuje históriu. Toto je moja história. Prosím ťa, postaraj sa o ňu, kým sa nevrátim.“ Vtedy sa Roger prikláňa k myšlienke, že správu v novinách našla aj ona. Roger nasleduje Briannu do minulosti, kam sa vybrala pátrať po svojich rodičoch, aby sa pokúsila zachrániť ich životy. Keď zistí, že odplávala do Ameriky, sám nasadne na loď, na ktorej je kapitánom Stephen Bonnet. Ako funguje cestovanie v čase? Kto dokáže prejsť časovou trhlinou a ako? Aké sú riziká cestovania v čase? A tí, ktorí môžu cestovať v čase, prečo sú ochotní všetko riskovať? Len a len pre lásku. Preklad: Zuzana Filadelfi „Výnimočný.” – Minneapolis Star Tribune „Excelentný.” – Rocky Mountain News „Trhák.” – The Wall Street Journal „Vynikajúci román... Nervydrásajúca výprava v čase a priestore plná nezodpovedaných otázok.” – Publishers Weekly