Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších
učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy
doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co
nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším,
čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s
praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let,
i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Reklama 2. vydanie - Pavel Horňák je 20,85 €
Na brehu Ženevského jazera stojí zámok Atlantis, v ktorom sa
schádza 7 sestier, aby pochovali svojho nevlastného otca. Jeho
posledná vôľa však obsahuje niečo, čo ich všetky prekvapí. Dozvedia
sa, v ktorej krajine majú hľadať svoj skutočný pôvod. Maia, ktorá
je prvou zo sestier, neváha a rozhodne sa vypátrať, kým je a kam
patrí. Pátranie po jej osude ju zavedie do slnkom zaliateho Rio de
Janeira, do starobylej vily, kde objaví informácie o žene menom
Izabela Bonifacio. Práve Izabela žila v dome na začiatku 20.
storočia a patrila k najvyššej vrstve miestnej smotánky. Maia sa
ponorí do neuveriteľného životného príbehu Izabely a popri tom
rozplieta aj svoj vlastný.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...