Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších
učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy
doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co
nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším,
čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s
praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let,
i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Reklama 2. vydanie - Pavel Horňák je 20,85 €
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve
s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky.
Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo.
Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby
to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič
nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a
snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše
dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už
neskoro niečo si z toho vziať?
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...