Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších
učebnic reklamy u nás. Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy
doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co
nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším,
čím nás reklama fascinuje i uráží. Autor má bohaté zkušenosti s
praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let,
i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Reklama 2. vydanie - Pavel Horňák je 20,85 €
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...