This vivid and fascinating collection of propaganda spans over a
century – a visual feast illustrating how persuasion, manipulation
and fear were used to influence populations around the world. Do
you know what propaganda looks like? A mural showing Saddam Hussein
on horseback. A colossal cut-out of Benito Mussolini mounted on
Milan Cathedral.A film of North Korea’s Kim Jong Un parading an
intercontinental ballistic missile. A Pakistani newspaper
advertisement calling for ‘Jehad’ (sic). A soldier firing condoms
from his gun in a Ugandan AIDS awareness and prevention campaign.A
traditional Azerbaijani rug celebrating the achievements of Soviet
space travel, with portraits of Gagarin, Tereshkova (and of course
Lenin). Juxtaposing material from conflicting ideologies,
Propagadopolis presents the broadest range of shocking, unusual and
visually arresting images, encompassing all regions and eras of the
modern age to demonstrate how propaganda has been wielded to evoke
emotions, rally support or instill fear – to leave an indelible
mark on the collective consciousness. Extended captions explain the
fascinating stories behind this material, contextualising the
strategies used by governments, agencies and individuals seeking to
influence, deceive and demoralise through the use of
propaganda.Containing many previously unpublished examples and with
an enlightening introduction from Robert Peckham, author of Fear:
An Alternative History of the World (2023), Propagandopolis is an
essential visual guide to the enduring potency of the most
pervasive, manipulative and persuading images of our time.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...