Písanie v 1. ročníku (5 písaniek s predtlačou) - Kamila Štefeková,Romana Culková

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 8,11 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Písanie v 1. ročníku (5 písaniek s predtlačou) - Kamila Štefeková,Romana Culková kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
8,11 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Séria piatich zošitov pokrýva námety na prácu počas prípravného, šlabikárového a aj čítankového obdobia. Zošity sú farebne odlíšené a na obálke každého zošita víta žiakov šaško, ktorého poznajú žiaci zo šlabikára. V úvode každého zošita je niekoľko dobrých rád pre učiteľa i žiaka. 1. zošit V úvode je séria strán určená na prácu v prípravnom období. Žiaci prácou v zošite rozcvičujú jemnú motoriku svojich rúk a pripravujú sa na efektívne zvládnutie písania. Obkresľovaním tvarov a obrázkov postupne nacvičujú písanie základných „kameňov“ všetkých písmen: ľavého oblúka, sklonovej čiary, pravého oblúka a oválu. V hrových úlohách žiaci získavajú prvé písacie zručnosti a učia sa viesť písací pohyb. Úvod každej strany tvorí obrázok, ktorého obkresľovaním rozvíjame jemnú motoriku. Významnou časťou strán v prípravnom období sú úlohy „Hra na písanie“. Žiaci si písaním do obrázkov dotvárajú jednotlivé ilustrácie a zároveň nacvičujú písanie. Celé prípravné obdobie je plné hier, podobne ako celá práca s písankami, a prináša radosť z prvého písania. Aj v zošitoch je po okrajoch strán séria nápovedných obrázkov a písmen, ktoré majú žiakovi pomôcť pri osvojovaní jednotlivých písmen, neskôr sa nápovedné obrázky zmenia na dvojice tlačených a písaných tvarov každého písmena. Ďalšiu časť prvého zošita tvoria prvé písmená a nácvik prvých spojov písmen. Žiaci najprv každý tvar pozorujú, uvedomujú si súvislosť s nápovedným obrázkom a potom nacvičujú jednotlivé tvary a spoje s inými písmenami. Posledná strana zošita tvorí rezervu pre učiteľa, kde môže so žiakom horšie zvládnuté tvary precvičiť, resp. priestor na rozširujúce úlohy pre žiakov, ktorí už dobre zvládli písmená. 2., 3. a 4. zošit V nácviku ďalších písmen, slabík a v písaní slov a viet pokračujeme v 2. až 4. zošite. Stála štruktúra a pozícia jednotlivých prvkov vytvára systém, na ktorý si žiaci veľmi rýchlo zvyknú a práca s niektorými typmi úloh sa začne výrazne automatizovať. Výhodou však je, že charakter úloh nemení prácu na stereotyp. Žiaci sa priebežne vracajú k osvojeným typom úloh a objavujú nové úlohy a nové možnosti využitia písania. Záver každého zošita tvorí strana na docvičenie, resp. rozširujúce úlohy. 5. zošit V tomto zošite žiaci nacvičujú posledné písmená, najfrekventovanejšie a najproblémovejšie spoje písmen. Prvá časť je určená na prácu v šlabikárovom období, druhá časť je určená, a to je novinkou, na prácu v čítankovom období. Záver zošita je vyhradený na voľné písanie a úlohy na docvičovanie. Práca s písankami pokrýva obsahovo učiva 1. ročníka a učí žiaka vnímať písanie ako prostriedok na vyjadrenie vlastných myšlienok, nie ako cieľ svojho snaženia. Písanky odporučilo Ministerstvo školstva SR.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Písanie v 1. ročníku (5 písaniek s predtlačou) - Kamila Štefeková,Romana Culková je 8,11 €

Výber kníh autorov Romana Culková , Kamila Štefeková

Zobraziť všetky knihy autora Romana Culková, Kamila Štefeková
Výber kníh vydavateľa Orbis Pictus Istropolitana

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Orbis Pictus Istropolitana
Naše tipy


Myšlienky k sebe samému
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy, a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou. Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca Aurelia.