Pen & Ink

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 18,53 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Pen & Ink kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
18,53 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Every tattoo tells a story, whether the ink is meaningful or the result of a misguided decision made at the age of fourteen, representative of the wearer's true self or the accidental consequence of a bender. These most permanent and intimate of body adornments are hidden by pants legs and shirttails, emblazoned on knuckles, or tucked inside mouths. They are battle scars and beauty marks, totems and mementos.Pen &,amp, Ink&,nbsp,grants us access to the tattoos-and the stories behind them-of writers Cheryl Strayed and Roxane Gay, rockers in the bands Korn, Otep, and Five Finger Death Punch, and even a porn star. But it also illuminates the tattoos of the ordinary people living in our midst-from professors to thrift store salespeople, cafe owners to librarians, union organizers to administrators-and their extraordinary lives.Curated and edited by Isaac Fitzgerald, who sports twelve tattoos himself, each story ",is like being let in on . . . secrets by . . . strangers who passed you on the street or sat across from you on the train", (Strayed) and features Wendy MacNaughton's gorgeously rendered full-color illustrations of the tattoos on black-and-white drawings of the bearer's body. At its heart, beneath its colorful skin,Pen &,amp, Ink&,nbsp,is an exploration of the decision to scar one's self with a symbol and a story.

Zobraziť všetky knihy autora Bloomsbury, Isaac Fitzgerald, Wendy MacNaughton
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Outlander 4 - Bubny jesene
BUBNY JESENE je v poradí štvrtá kniha zo série OUTLANDER. Claire a Jamie spolu s Jamieho synovcom Ianom nachádzajú v kolónii Severná Karolína miesto, kde by sa usadili. Hľadajú spôsob, ako neprekročiť nebezpečnú hranicu medzi patronátom guvernéra Tryona a Clairiným poznaním nadchádzajúcej revolúcie v Amerike, ale aj medzi pomocou Jamieho tety Jocasty, poslednej z klanu MacKenzieovcov („MacKenzieovci sú šarmantní ako škovránky v poli, ale aj prefíkaní ako líšky.“) a nežiaducimi záväzkami v podobe otrokov na jej plantáži. Keď nájdu miesto v horách a postavia si svoj prvý zrub, ich novonadobudnutý život je síce šťastný, ale aj s príchuťou trpkosti pri spomienke na Briannu – dcéru, ktorú Claire opustila a Jamie nikdy neuvidí. Aj Brianna neustále premýšľa o svojich rodičoch. V historických záznamoch objaví nebezpečnú informáciu – správu o vypuknutí požiaru na Fraserovej holi. Základná dilema cestovateľov v čase sa objavuje opäť: Môžeme meniť minulosť? Ak áno... za akú cenu? Roger MacKenzie našiel rovnaké oznámenie v novinách a rozhodol sa Brianne o ňom nepovedať. Nechcel, aby riskovala svoj život pre niečo, čo sa nedá zmeniť. Ani ona sa mu nezdôverí, ale poštou mu doručia Briannine škatule s osobnými vecami a rodinnými rozpomienkami s lístkom, na ktorom je napísané: „Každý potrebuje históriu. Toto je moja história. Prosím ťa, postaraj sa o ňu, kým sa nevrátim.“ Vtedy sa Roger prikláňa k myšlienke, že správu v novinách našla aj ona. Roger nasleduje Briannu do minulosti, kam sa vybrala pátrať po svojich rodičoch, aby sa pokúsila zachrániť ich životy. Keď zistí, že odplávala do Ameriky, sám nasadne na loď, na ktorej je kapitánom Stephen Bonnet. Ako funguje cestovanie v čase? Kto dokáže prejsť časovou trhlinou a ako? Aké sú riziká cestovania v čase? A tí, ktorí môžu cestovať v čase, prečo sú ochotní všetko riskovať? Len a len pre lásku. Preklad: Zuzana Filadelfi „Výnimočný.” – Minneapolis Star Tribune „Excelentný.” – Rocky Mountain News „Trhák.” – The Wall Street Journal „Vynikajúci román... Nervydrásajúca výprava v čase a priestore plná nezodpovedaných otázok.” – Publishers Weekly