Despite their at times negative connotation, why do consumers love
packaging so much that it has turned into one of the essential
conditions for commercial success? Beyond their logistic function
of protection, packaging is not only designed to seduce the client
and to lead him/her to chose a particular product over another, but
it has also become the extension of the brand and the value it
embodies. After all, it is the materials enclosing the product,
their abundance or absence, colors, shapes and opening techniques
that consumers will approve or reject. The 116 examples chosen in
this book, be they minimalist or playful, have the same will to
resolve the equation of the function of packaging versus the
identity of the product it contains in the most original way
possible. An index with contact information of the designers is
enclosed.
Pôvabná knižka nielen pre deti, ale pre všetkých, ktorí chcú deťom
porozumieť. Toto dielko dosiahlo svetový úspech a patrí do zlatého
fondu svetovej literatúry. Jeho hodnota a krása nespočíva len v
peknom rozprávkovom príbehu, ale hlavne v myšlienkach, ktoré ako
vzácne kamienky vytvárajú obraz ľudských vlastností...
Saint-Exupéry svoju knižku s čistým detským pohľadom na svet
venoval najlepšiemu priateľovi. Veď všetci dospelí boli najprv
deťmi. Ale máloktorý z nich sa na to pamätá.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...