Ogilvy on Advertising in the Digital Age

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 35,63 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Ogilvy on Advertising in the Digital Age kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
35,63 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
David Ogilvy is remembered as one of the most influential admen of all time. His bestselling book Ogilvy on Advertising gave no-nonsense, essential advice to those in marketing, PR, advertising and other related industries wanting to improve their success rate. It has become the industry handbook. Ogilvy wrote his book before the Digital Revolution, and in this sequel, Miles Young brings the same erudite scrutiny to advertising in the digital age as he examines the challenges that agencies and their clients have faced with the arrival of 'digital'. He demonstrates how to respond astutely and successfully to the myriad possibilities the digital world has to offer. The book is comprehensive in its reach, touching on all areas, from brand response to social media, pervasive creativity, smart content and good storytelling, to cautions about the power of big data, and what we can learn from the latest neuroscience findings and emerging markets. Backed up by sound research and an illustrious career working out of offices in the UK, US and Hong Kong, Young cuts through the 'noise' surrounding digital to outline some essential truths and offer sound practical advice.
Výber kníh autora neuvedený autor

Zobraziť všetky knihy autora neuvedený autor
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Malý princ s autorovými kresbami, 14.vyd.
Pôvabná knižka nielen pre deti, ale pre všetkých, ktorí chcú deťom porozumieť. Toto dielko dosiahlo svetový úspech a patrí do zlatého fondu svetovej literatúry. Jeho hodnota a krása nespočíva len v peknom rozprávkovom príbehu, ale hlavne v myšlienkach, ktoré ako vzácne kamienky vytvárajú obraz ľudských vlastností... Saint-Exupéry svoju knižku s čistým detským pohľadom na svet venoval najlepšiemu priateľovi. Veď všetci dospelí boli najprv deťmi. Ale máloktorý z nich sa na to pamätá.