Wally Olins v knize O značkách shrnuje svoje dlouholeté zkušenosti
marketingového poradce. Podrobně popisuje,co vlastně je značka, jak
vznikla, jak funguje na trhu, jak ovlivňuje zákazníky; radí, co je
třeba udělat, aby práce se značkou byla skutečně účinná, jak využít
potenciálu tohoto obchodního nástroje. Sleduje využití značky i
mimo komerční sféru – v té chvíli ji popisuje ne jako nástroj
prodeje zboží, ale metodu, jak zprostředkovat ideje.Vysvětluje, že
značku mohou s úspěchem využít charitativní organizace, ale i další
společenské subjekty. Demonstruje dokonce i to, jak strategií
brandingu mohou využít k sebepropagaci celá města, regiony i státy.
Názorná a věcná kniha je určena jak laikům, tak marketingovým
pracovníkům, kteří tak mohou konfrontovat své zkušenosti s názory
jednoho z největších odborníků na danou problematiku.
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...