Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý
Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a
uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o
možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a
zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj
firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v
reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s
potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné
výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou
učebnicou pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby,
komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní
lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott je 17,85 €
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve
s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky.
Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo.
Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby
to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič
nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a
snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše
dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už
neskoro niečo si z toho vziať?
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...