Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý
Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a
uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o
možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a
zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj
firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v
reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s
potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné
výsledky, ale aj celkový imidž. Podobne ako jeho prvá kniha, aj
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou
učebnicou pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby,
komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní
lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu - David Meerman Scott je 17,85 €
Na brehu Ženevského jazera stojí zámok Atlantis, v ktorom sa
schádza 7 sestier, aby pochovali svojho nevlastného otca. Jeho
posledná vôľa však obsahuje niečo, čo ich všetky prekvapí. Dozvedia
sa, v ktorej krajine majú hľadať svoj skutočný pôvod. Maia, ktorá
je prvou zo sestier, neváha a rozhodne sa vypátrať, kým je a kam
patrí. Pátranie po jej osude ju zavedie do slnkom zaliateho Rio de
Janeira, do starobylej vily, kde objaví informácie o žene menom
Izabela Bonifacio. Práve Izabela žila v dome na začiatku 20.
storočia a patrila k najvyššej vrstve miestnej smotánky. Maia sa
ponorí do neuveriteľného životného príbehu Izabely a popri tom
rozplieta aj svoj vlastný.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...