Nedokončený rukopis

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 3 e-shopoch od 18,91 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Nedokončený rukopis kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
18,99 €
Skladom (odoslanie ihneď)

Nedokončený rukopis kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
18,91 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Nedokončený rukopis kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
18,99 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Myslela si, že to najhoršie má už za sebou Rukopis bez konca. Vyšetrovanie bez mŕtvoly. Mŕtvola bez tváre. Vo francúzskych Alpách má automobilová naháňačka tragický koniec. Auto mladíka, ktorý unikal pred hraničnou kontrolou, skončí v priekope a v kufri sa nájde znetvorené telo mladej ženy. Kamerové záznamy z čerpacej stanice odhalia, že muž nebol ani majiteľom vozidla, ani páchateľom. A vyšetrovateľom pribúdajú obete. Léane Morganová je kráľovná trileru, ktorá si vždy strážila tajomstvá svojho súkromia. Keď jej pred štyrmi rokmi zmizla dcéra, rozpadlo sa jej manželstvo. Naplno sa ponorila do práce spisovateľky, zatiaľ čo jej manžel Julian nikdy neprestal s pátraním. Telefonát oznamujúci jeho napadnutie v Léane oživí tie najhoršie traumy z minulosti. Julian stratil pamäť, no zdá sa, že bol konečne blízko pravdy. Lenže Léane je teraz na všetko sama. Spojenie na oko nesúvisiacich tragédií má dychberúce vyvrcholenie v prvej knihe zo série Caleb Traskman. Z francúzskeho originálu Le Manuscrit inachevé (Fleuve Éditions, Paríž 2018) preložila Andrea Černáková.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Nedokončený rukopis je 19,07 €

Výber kníh autora Franck Thilliez

Zobraziť všetky knihy autora Franck Thilliez
Výber kníh vydavateľa XYZ

Zobraziť všetky knihy vydavateľa XYZ
Naše tipy


Outlander 4 - Bubny jesene
BUBNY JESENE je v poradí štvrtá kniha zo série OUTLANDER. Claire a Jamie spolu s Jamieho synovcom Ianom nachádzajú v kolónii Severná Karolína miesto, kde by sa usadili. Hľadajú spôsob, ako neprekročiť nebezpečnú hranicu medzi patronátom guvernéra Tryona a Clairiným poznaním nadchádzajúcej revolúcie v Amerike, ale aj medzi pomocou Jamieho tety Jocasty, poslednej z klanu MacKenzieovcov („MacKenzieovci sú šarmantní ako škovránky v poli, ale aj prefíkaní ako líšky.“) a nežiaducimi záväzkami v podobe otrokov na jej plantáži. Keď nájdu miesto v horách a postavia si svoj prvý zrub, ich novonadobudnutý život je síce šťastný, ale aj s príchuťou trpkosti pri spomienke na Briannu – dcéru, ktorú Claire opustila a Jamie nikdy neuvidí. Aj Brianna neustále premýšľa o svojich rodičoch. V historických záznamoch objaví nebezpečnú informáciu – správu o vypuknutí požiaru na Fraserovej holi. Základná dilema cestovateľov v čase sa objavuje opäť: Môžeme meniť minulosť? Ak áno... za akú cenu? Roger MacKenzie našiel rovnaké oznámenie v novinách a rozhodol sa Brianne o ňom nepovedať. Nechcel, aby riskovala svoj život pre niečo, čo sa nedá zmeniť. Ani ona sa mu nezdôverí, ale poštou mu doručia Briannine škatule s osobnými vecami a rodinnými rozpomienkami s lístkom, na ktorom je napísané: „Každý potrebuje históriu. Toto je moja história. Prosím ťa, postaraj sa o ňu, kým sa nevrátim.“ Vtedy sa Roger prikláňa k myšlienke, že správu v novinách našla aj ona. Roger nasleduje Briannu do minulosti, kam sa vybrala pátrať po svojich rodičoch, aby sa pokúsila zachrániť ich životy. Keď zistí, že odplávala do Ameriky, sám nasadne na loď, na ktorej je kapitánom Stephen Bonnet. Ako funguje cestovanie v čase? Kto dokáže prejsť časovou trhlinou a ako? Aké sú riziká cestovania v čase? A tí, ktorí môžu cestovať v čase, prečo sú ochotní všetko riskovať? Len a len pre lásku. Preklad: Zuzana Filadelfi „Výnimočný.” – Minneapolis Star Tribune „Excelentný.” – Rocky Mountain News „Trhák.” – The Wall Street Journal „Vynikajúci román... Nervydrásajúca výprava v čase a priestore plná nezodpovedaných otázok.” – Publishers Weekly