This book reveals how all kinds of visual artists (contemporary
artists, street artists, photographers and even product designers)
are using miniatures and miniaturized worlds in order to create
startling situations and memorable images. Miniatures and
miniaturized settings induce a disquieting experience of distance,
and artists use it to explore very contemporary feelings of
alienation, displacement and estrangement. But if seeing things
from a great distance can make you feel cut off from them, and make
you feel lonely and insignificant, it can also encourage awe and
contemplation. The miniaturized strategy plays many tricks with the
viewer. It generates distance not just in terms of space, but also
in terms of time. Miniatures make us relive the world (and the
viewpoint, the perspective) of our childhood, a time when the world
was filled with toys and figurines. 'Miniaturized' does not
necessarily mean 'idealized'. Shrinking a particular scene only
seems to increase its pathos, introducing a haunting atmosphere of
theatrical drama. Miniaturized worlds seethe with narrative
potential, intricate story lines, suspense: car crashes, hunting
accidents, walks in the woods, a mugging in the snow, a father and
a son mowing the lawn, nativity scenes. The small people and small
worlds depicted in this book give us a new sense of perspective,
transporting us to a new dimension, an enchanted new city where
people can take lifts on the back of a slug at rush hour, put up
wall-sized polaroid posters, or shoot down bumblebees at the
weekend.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...