Cieľom metodiky je uľahčiť prípravu učiteľa na hodiny fyziky. Ku
každej téme z učebnice sú uvedené informácie s požiadavkami na
vedomosti žiaka, ktoré sú potrebné pre zvládnutie danej témy,
ciele, ktoré má žiak splniť, zoznam experimentálnych aktivít s
odhadovaným časom na ich realizáciu a vypracované aktivity z
učebnice. Poskytuje tiež doplňujúce námety na aktivity, úlohy a
poznámky pre učiteľa. Upozorňujú na niektoré špecifiká experimentu,
pravdepodobné mylné predstavy žiakov, na možné problémy spojené s
realizáciou danej aktivity a návrhy, ako sa im vyhnúť, prípadne ich
odstrániť.
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...