„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové
e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase.
Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být
velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý.
Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize. Proč vůbec mít
marketingový plán? 1) Pomůže vám vydělat i ušetřit. To není planý
slib, ale praktická zkušenost celé řady mých klientů. Většina
drobných podnikatelů, kteří si plán skutečně sestaví, má do roka
vyšší zisky. A nižší náklady, protože investují jen tam, kde to
přináší výsledky. 2) Je to konkurenční výhoda. Už proto, že většina
firem vůbec neplánuje, nebo plány aktivně nepoužívá. Začít znamená
předvídat, co se v oboru může dít, a být připraven na všechny
varianty. 3) Usnadňuje rozhodování. Mám být na Facebooku? Hodí se
pro mě tahle nabídka inzerce? Je lepší psát blog nebo posílat
newsletter? Nebo oboje? Tohle přemýšlení vám marketingový plán
podstatně zjednoduší. Prostě se do něj podíváte a vidíte. 4)
Funguje jako magické zaklínadlo. Tím, že sestavujete plán, věnujete
své firmě energii. Možná budete překvapeni, jak rychle se věci
začnou dít. E-kniha vás krok za krokem provede sestavením
marketingového plánu volnonožce či malé firmy. Pomůže vám se nad
vaším podnikáním zamyslet v širším kontextu – jakou máte vizi,
poslání, jaké produkty chcete prodávat? Vysvětlí, jak si nastavit
cíle a definovat ideálního zákazníka. Od toho už je jenom krok k
účinné strategii a rozpočtu. A nakonec vám prozradí, jak plán
správně používat, aby skutečně přinášel očekávané výsledky.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...