Vysokoškolská učebnica Management tvorivosti je
koncipovaná ako základný učebný text pre poslucháčov bakalárskeho a
inžinierskeho stupňa technického univerzitného vzdelávania.
Učebný text obsahuje vstupné informácie z kreatológie - vedy,
ktorá skúma tvorivosť. Je určený všetkým, ktorí sa nevedia
uspokojiť len s jedným navrhovaným riešením, radi skúšajú niečo
nové, majú motiváciu k ešte vyššej tvorivosti alebo nesú
zodpovednosť za rozvoj tvorivosti iných, teda nielen študentom ale
aj učiteľom, manažérom, obchodníkom, tvorivým pracovníkom z oblasti
vedy, výskumu, reklamy, marketingu. Metódy a stratégie uvedené v
učebnici podporujú rozvinúť kreativitu a umožňujú prekračovať
rutinné osobné hranice. Pomáhajú človeku objaviť nový časopriestor
bytia. Poskytujú možnosti, vedú k ochote na sebe pracovať. Stávajú
sa každodennou výzvou, úžasnou cestou hľadania neopakovateľného,
provokujú k odvahe byť tvorivým. Slúžia nielen ako barometer či
metodický sprievodca, ale rovnako aj ako stimul, ktorý tvorivý
potenciál umocňuje. Ľudský faktor spôsobuje, že praktické cvičenia
kreativity nemôžu byť zárukou, ani univerzálnym receptom pre
kreatívny úspech každého jednotlivca.
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...