Tak si mě konečně všiml Casanova s tučnou šrajtoflí. Jupí!
Prvotnímu šoku, že mě - moderní single ženskou, potkal osud
Popelky, jsem ráda propadla. Přebírání hrachu od popelu – mravenčí
práce pro nejotrlejší – se, zdá se, podařila! Zprvu jsem mu dělala
pomyšlení, konejšivé zázemí, stlala postele a zasypávala ji
růžovými lístky. Romantika jak vyšitá! Jenomže pan dokonalý všechno
prosté od sebe odrážel, jako by byl pingpongový stůl. Pozdě, já v
tom už jela, protože velká zamilovanost není nic nevysvětlitelného,
proto se nevysvětluje, nemá žádné důvody, jen obyčejně je.
Neuvědomila jsem si, že chlap, který má všechno, bude chtít ještě
něco. Moc. Ujištění o nepostradatelnosti. Z vysněného milionáře se
vyklubal obyčejný lhář prolhaný. Medový lhář měl zalepená ústa od
sladkých slov a z kapes třepal vize splněných pětiletek a zářivých
desetiletek. Poznávací znamením mi mělo být, že neposlušní muži
mají hodně ctitelek, ještě víc milenek a několik bývalých manželek
– prostě - chlap, který voní po penězích, má jednu podstatnou
přitažlivost navíc. Pokud lapenou ženu lhářova neposlušnost
nevyděsí hned v počátku a nevezme nohy na ramena, vzniká příběh,
který by nevymyslel sebelepší spisovatel.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...