Podnetom na vznik tejto publikácie bola potreba jednoznačne
začleniť informačné systémy v logistickom systéme firmy na účely
riadenia firmy. Autori poukazujú na prioritu informačných tokov a
informačného systému ako celku, ktorý poskytuje z hľadiska ich
štruktúry a času také informácie, aké požaduje manažment firmy. Pri
štúdiu tejto publikácie si čitateľ uvedomí, že bez informačných
tokov a pri absencii elementárnej informácie nemôže existovať
materiálový tok ani finančný tok, tzn. že sú ohrozené všetky
systémy firmy. Napriek tomu, že informatika nie je neprebádanou
oblasťou a informačnými teóriami sa zaoberá veľké množstvo
publikácií, snahou autorov M. Baloga a M. Straku je uplatniť
princípy logistiky pri tvorbe logistického informačného systému, a
týmto sa odlíšiť od klasických kybernetických systémov... Z obsahu:
Základy informačnej logistiky Metodológia analýzy logistických
informačných tokov Metodika syntézy informačných systémov
Identifikácia logistických biznis-procesov Modelovanie logistických
biznis-procesov Metodické aspekty riadenia logistickými
informačnými systémami Technické prostriedky LIS Podporné systémy
informačnej logistiky ...
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...