Ak ste jedným z množstva ľudí, ktorí majú pochybnosti ohľadom
niektorých udalostí v histórii kresťanstva, odpovede na svoje
otázky nájdete v tejto knihe. Kto a kedy napísal Evanjeliá? Boli
iba štyri alebo ich bolo viac? A ak ich bolo viac, kto a kedy
rozhodol o tom, že v Biblii sú iba štyri? Akým spôsobom sa Biblia
prepisovala v prvých storočiach nášho letopočtu? Kto ju prepisoval?
Je pravda, že v najstaršej zachovanej Biblii, v Sinajskom kódexe zo
4. storočia, objavili vedci až neuveriteľných 35.000 (!) úprav? A
je pravda že Evanjelium podľa Marka sa v Sinajskom kódexe končí
tým, že ženy po ukrižovani Ježiša Krista objavili prázdny hrob,
vypočuli si anjelskú postavu, ktorá im oznámila, že Ježiš vstal z
mŕtvych a požiadal ich, aby túto správu oznámili Petrovi a ostatným
účeníkom, avšak oni si to ponechali pre seba? Citát z Evanjelia
podľa Marka (Sinajský kódex): „Potom vyšli von a utekali preč od
hrobu, trasúce sa v údive, nepovedali nikomu nič, pretože mali
strach.“ Naozaj takto končí Markovo Evajelium v nastaršej Biblii na
svete? Žiadne Kristovo zjavenie sa učeníkom, žiadny dôkaz o
vzkriesení, žiadny dôkaz o Kristovom božstve? Kedy vzniklo turínske
plátno? Naozaj v ňom bol Ježiš Kristus uložený v hrobe? Aký je
názor odborníkov na zázraky v Lurdoch a vo Fatime? Koľko obetí má
na svedomí kresťanstvo? Toto je len malá ukážka z množstva tém,
ktoré vysvetľuje táto kniha.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...