Konštruktivizmus ako alternatíva tradičného spôsobu výchovy a
vzdelávania založeného na transmisii. Duševný pohyb ako jednotka
duševného života, jeho fázy, klíma a intenzita. Skratový duševný
pohyb. Potreba virtuálnych duševných orgánov pre prax. Virtuálny
strategický duševný orgán. Virtuálny orgán príčinného myslenia.
Jeho vznik vo fylogenéze a ontogenéze. Funkcia a šumy. Choroby
tohoto orgánu ich diagnostika a terapia. Diagnostika osobnosti
dieťaťa podľa V. Hejného a N. Flandersa. Poznávanie ako proces
šiestich etáp na základe dialektických zákonitostí. Komunikačný
orgán. Dva druhy strategického prístupu. Revolta a prispôsobenie
ako negatívne odozvy pri postojovej stratégii. Dialogická
interakcia, zásady, vytváranie dialogickej klímy. Hlavný cieľ
výchovy a vzdelávania.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...