Bridging the gapExpressionist pioneer Ernst Ludwig Kirchner
heralded a new perspective in 20th-century paintingErnst Ludwig
Kirchner (1880–1938) is regarded as one of the key figures in
20th-century European art. A Modernist to his bones, he sent
seismic waves through the art world with his hard-edged, intensely
colored paintings and disseminated his ideas through Die Brücke art
movement and the MUIM-Institut school of modernist painting, both
of which he cofounded. Kirchner’s work reconciled past and present
through an Expressionist prism, reflecting the latest avant-garde
ideas in art, while exploring traditional academic approaches and
subjects. His works tackled social, moral, and emotional questions
with a fierce intensity. Distorted perspectives, rough lines, and
unusual colors were mainstays of his practice, as well as a
recurring interest in capturing the human form, whether in frenetic
city vistas such as Berlin Street Scene (1913) or in his famously
decadent studio. In this introductory book, we explore the stretch
of Kirchner’s career through Germany and Switzerland, including his
founding of Die Brücke, and his inclusion in the Nazis’ infamous
“degenerate art” exhibition in 1937. Along the way, we’ll encounter
vivid landscapes, stark nudes, intense urban settings, and, above
all, a persistent emphasis on the emotional experience of painter
and viewer.About the series:Each book in TASCHEN’s Basic Art series
features:a detailed chronological summary of the life and oeuvre of
the artist, covering his or her cultural and historical importance
a concise biography approximately 100 illustrations with
explanatory captions
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...