This book is aimed at anyone who is considering becoming an
advertising creative, studying to become one, or would like to
become a better one. Written in an entertaining and informative
style, the book explains the diverse set of skills that you need to
make it as an advertising creative above and beyond the ability to
write good adverts, and demonstrates: how to get the best out of
the people you work with, how to present your work to clients, how
to manage your career, even how to start your own agency. Getting a
job as an advertising creative is not easy. This book will teach
you the intangible skills that are essential if you are to get a
job, survive, thrive and ultimately make it big in one of the most
exciting industries on the planet. Includes a foreword by David
Droga, founder of the Droga5 advertising agency in New York, and
one of the hottest names in the world of advertising right now.
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve
s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky.
Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo.
Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby
to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič
nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a
snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše
dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už
neskoro niečo si z toho vziať?
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...