We all know the same ghosts: it's simply a question of how doggedly
they haunt us. Part-chilling tale, part-memoir, part-cultural
exploration, Haunted: Ghost Stories and Their Afterlives takes us
through some of the most chilling and enduring ghost stories, and
discusses what they reveal about the listener, the teller and the
times we live in. E.Jay Gilbert has been collecting tales of the
supernatural from her local area (a small village outside of
Newcastle) for years and what surprised her most is how universal
those are: not only in terms of recurring spectres that haunt us
the world over (I'm looking at you, White Ladies), but also how
similar our experience of ghost-telling is, wherever we grew up.
The result is a book which explores more widely the ghosts of the
British Isles and how they have endured and changed through the
ages: how they reflect the communities in which they originate, and
how they are similar to and different from similar stories from
across the world. Haunted doesn't just thrill with the tales of the
inexplicable, but also asks why are we so fascinated by ghost
stories and what do they tell us about the community and people who
cultivate them.Why are some tropes universal, while others are very
much unique to the place they haunt? Do we actually care about the
identity of the ghost? Or are we more concerned about how the
alleged sighting made us feel?Aimed at both believers and sceptics,
it's not only for those who are looking to be frightened a little,
but also for those interested in the psychology and history of the
long tradition of supernatural storytelling.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...