Hacking The Human Mind

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 20,85 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Hacking The Human Mind kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
20,85 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
BEHAVIORAL SCIENCE LESSONS FROM THE BESTAll marketers aim to learn from the best. But how do you identify the tactics responsible for a company’s success? A stab in the dark?Here’s where behavioral science can help — because unlike much of marketing theory, it has a solid evidence base. Spot the behavioral biases, and you can understand why a tactic works.Get a Behavioral SuperboostBrands can be mystifyingly successful. Why are customers happy to pay a premium for things that should be free, like water, things that should be cheap, like milk, and things that would do the same job at half the price, like vacuum cleaners?In Hacking The Human Mind, we identify the behavioral-based approaches that helped take 17 leading brands to the top. So you can learn from the winners and power-up your marketing.________________________________WHAT PEOPLE SAY about THE ILLUSION OF CHOICE and THE CHOICE FACTORY“Marketers are likely to be enriched intellectually and commercially by this book, which offers a trove of useful insights that are both grounded in scientific research and presented compellingly.”– ROBERT CIALDINI, Author of Influence and Pre-suasion“This book will make you better at your job. If you’re trying to get your head around behavioral science, or how to apply it, look no further — Shotton has done all the hard work for you.”– JONAH BERGER, Author of Contagious“No one should be allowed near a layout pad or a keyboard until they have read this book. It is an antidote to the tediously direct and transactional nature of much of modernmarketing.” – RORY SUTHERLAND, Author of Alchemy, Vice-chairman of Ogilvy“Explains lesser-known research in an easy-to-read manner to give consumers and businesses insights into how products persuade.” – NIR EYAL, Author, Hooked

Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Cilkina cesta (Pokračovanie knihy Tetovač z Auschwitzu)
Voľné pokračovanie úspešného románu Tetovač z Auschwitzu z pera Heather Morrisovej. Cecília Kleinová mala len 16 rokov, keď sa dostala do vyhladzovacieho tábora Auschwitz-Birkenau. Hoci bola ešte iba dieťa, vďaka jej kráse si ju vyhliadol veliteľ Schwarzhuber a násilím ju oddelil od ostatných žien. Výmenou za noci s ním získala aspoň aký taký pocit bezpečnosti. No netrval dlho, po oslobodení ju za kolaboráciu odsúdili na 15 rokov nútených prác na Sibíri, kde sa opäť stretla iba so smrťou a utrpením. Vďaka láskavosti jednej z doktoriek však Cilka dostáva príležitosť stať sa zdravotnou sestrou a hoci sa dennodenne borí so smrťou a utrpením, je rada, že má šancu aspoň trochu pomáhať. Napokon, napriek všetkému zlu a hrôzam, ktoré prežíva, nájde aj chuť prežiť a dokonca bojovať o lásku. Z anglického originálu Cilka’s Journey (Zaffre, an imprint of Bonnier Zaffre, a Bonnier Publishing company, London 2019) preložila Tamara Chovanová.