Advertising is changing fast, in order to hold its own in an
ever-changing media landscape. The traditional channels of TV,
press and poster simply won't reach some target audiences. Instead,
clients demand project-specific solutions involving social media
networks, stunts in public places, street propaganda and more. This
book showcases the varied and inventive tactics that are being used
today by big-name brands, non-profit organizations and individuals
to promote themselves, their ideas and their products. Projects
include: giant afro combs stuck in topiaried shrubs to promote a
play set in a barber shop, an inflatable pig wedged between two
skinny Manhattan buildings to advertise dental floss, musical
grooves in a road, only audible if you drive at the safe limit of
40 mph, street buskers launching a new Oasis album in New York.
Over 70 international campaigns are featured, grouped according to
their approach: Stunts, Street Propaganda, Sneaky Tactics,
Site-specific campaigns and Multi-fronted attacks. (1st edition:
9781856694704)
Vlado a Helena, manželia, úplne obyčajní, v úplne bežnom manželstve
s jednou dcérou. Zabezpečení, bez konfliktov, bez lásky.
Spolubývajúci, ktorí zabudli, že kedysi to medzi nimi iskrilo.
Helena si to uvedomuje, no vôbec netuší, čo je potrebné zmeniť, aby
to opäť fungovalo. Vlado zatiaľ žije svojimi hobby a zrejme mu nič
nechýba... Helena sa teda posadí za internet a začne blúdiť a
snívať bez neho. Ako dlho sa dá takto žiť? Až dovtedy, kým vám vaše
dieťa, hoci nevedomky, nastaví reálne zrkadlo. Nie je však už
neskoro niečo si z toho vziať?
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...