For the Culture

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 15,15 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

For the Culture kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
15,15 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
From Marcus Collins, strategist to Apple, Nike and Beyonce, discover the powerful force behind what we buy, what we do, and who we want to be . . .'Compelling and vivid' - Robert Cialdini, author of Pre-SuasianWe all try to influence others in our daily lives. We are all marketers, whether you are a manager motivating your team, an employee making a big presentation, an activist staging a protest or a company executive selling the next big thing. In For the Culture, Marcus Collins argues that the most powerful vehicle for influencing behaviour is true cultural engagement. To inspire communities, we first need to think hard about how we appeal to their values and what we will contribute to their culture.With a deep perspective based on a century's worth of data, Collins breaks down the many ways in which culture influences behaviour. Using captivating stories from his own life as a top marketer - including spearheading digital strategy for Beyonce, working with iTunes and Nike+ on their collaboration, and designing ads for McDonalds - he shows readers how they can do the same. Full of memorable examples, from 1960s hippy culture to the enduring success of Patagonia, For the Culture offers the essential tools for creating lasting engagement and influence.'Some people seem to intuitively 'get it.' Most do not. Collins articulates 'it' for the rest of us and provides not just an understanding, but a guide for how to actually engage and influence culture' - Steve Huffman, co-founder and CEO, Reddit
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy For the Culture je 15,15 €

Výber kníh autorov Pan Macmillan , Marcus Collins

Zobraziť všetky knihy autora Pan Macmillan, Marcus Collins
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Myšlienky k sebe samému
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy, a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou. Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca Aurelia.