Everything To Play For asks if videogames can achieve egalitarian
goals instead of fuelling hyper-materialist, reactionary agendas.
Combining cultural theory and materialist critiques with accessible
language and personal anecdotes, industry insider Marijam Did
engages both novices and seasoned connoisseurs. From the
innovations of Pong and Doom to the intricate multiplayer or
narrative-driven games, the author highlights the multifaceted
stories of the gaming communities and the political actors who
organise among them.Crucially, the focus also includes the people
who make the games, shedding light on the brutal processes
necessary to bring titles to the public. The videogame industry,
now larger than the film and music industries combined, has a
proven ability to challenge the status quo. With a rich array of
examples, Did argues for a nuanced understanding of gaming's
influence so that this extraordinary power can be harnessed for
good.
Nešlo o nič vážne a niekedy sa to jednoducho stáva. Ich cesty sa
rozdelili a obaja vedia, že takto je to správne. Veď napokon, o nič
vážne nešlo. Ibaže by náhoda a osud chceli niečo iné. Collina
rýchlo dobehne krutá pravda a on sa predsa len ešte raz rozhodne
vyhľadať Eleanor. Túži po tom, aby ešte raz spojili svoje sily a
napriek mnohým chybám a príkoriam napokon dosiahli spravodlivosť.
Nič však nie je také jednoduché. Zvládne Collin presvedčiť Eleanor,
že stojí za to mu dôverovať? A aj keby áno, bude mať záujem pustiť
sa s ním do vopred prehratého súboja, hoci pravda je na jeho
strane? Toto je totiž nebezpečná hra, ktorá nemusí mať šťastný
koniec.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...