Etika médií

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 3 e-shopoch od 5,00 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Etika médií kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
5,00 €
Skladom (odoslanie ihneď)

Etika médií kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
5,00 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Etika médií kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
13,49 €
Skladom (dodanie do 14 dní)

Krátky popis
Predkladaná kniha je prvým pokusom na Slovensku poskytnúť pohľad na etiku médií ako aplikovanú etiku. Etika médií je nová spoločenskovedná disciplína, ktorá je ešte len na začiatku svojho rozvoja – kvalitnej literatúry, ale aj odborných diskusií na túto tému je teda málo. Cieľom knihy je ukázať a dokázať, že médiá sú predovšetkým spoločenským fenoménom, ktorý zásadným spôsobom ovplyvňuje kvalitu života miliárd ľudí, nezávisle od toho, či si to uvedomujú alebo nie. Z postavenia médií v spoločnosti vyplýva aj požiadavka, aby sa v mediálnej činnosti striktne dodržiavala etika. Zámerom autorky je ukázať profesiu žurnalistu a iných pracovných aktivít v mediálnej oblasti v súvislosti so spoločenskými procesmi, najmä ekonomickými, ktoré markantným spôsobom menia obsah žurnalistiky a mediálnej tvorby. Autorka nesúhlasí so zjednodušeným pripisovaním zodpovednosti za negatívne javy v žurnalistike a médiách len novinárom a mediálnym pracovníkom. Novinári a mediálni pracovníci nepracujú vo vákuu. Svet žurnalistiky a médií v dominantnej miere ovplyvňujú vlastníci mediálnych podnikov, pričom vlastníctvo médií je už niekoľko desaťročí záležitosťou nepočetnej skupiny ľudí. Kniha je určená všetkým, ktorí sa zaujímajú o oblasť médií v súčasnej etape globalizácie, predovšetkým však študentom masmediálnych štúdií, mediálnej komunikácie a žurnalistiky ako východisko pri osvojovaní si profesijnej etiky v ich budúcej práci. Takisto je vhodná pre všetkých žurnalistov a mediálnych pracovníkov, ktorí majú záujem konfrontovať svoje vlastné poznanie a skúsenosti z mediálnej praxe s predloženým prístupom k skúmaniu etiky žurnalistiky a etiky médií. Nemenej prospešná by mohla byť pre tých, čo sa venujú mediálnej výchove, ktorá sa rozbieha už i v našich podmienkach.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Etika médií je 9,39 €

Výber kníh autora Anna Remišová

Zobraziť všetky knihy autora Anna Remišová
Výber kníh vydavateľa Kalligram

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Kalligram
Naše tipy


Keď nás pravda spojí (Kým nás pravda nerozdelí 2)
Nešlo o nič vážne a niekedy sa to jednoducho stáva. Ich cesty sa rozdelili a obaja vedia, že takto je to správne. Veď napokon, o nič vážne nešlo. Ibaže by náhoda a osud chceli niečo iné. Collina rýchlo dobehne krutá pravda a on sa predsa len ešte raz rozhodne vyhľadať Eleanor. Túži po tom, aby ešte raz spojili svoje sily a napriek mnohým chybám a príkoriam napokon dosiahli spravodlivosť. Nič však nie je také jednoduché. Zvládne Collin presvedčiť Eleanor, že stojí za to mu dôverovať? A aj keby áno, bude mať záujem pustiť sa s ním do vopred prehratého súboja, hoci pravda je na jeho strane? Toto je totiž nebezpečná hra, ktorá nemusí mať šťastný koniec.