Digital World War

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 18,95 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Digital World War kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
18,95 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Haroon K. Ullah, a scholar and diplomat with deep knowledge of Islamic politics and digital innovation, draws the first clear picture of the unprecedented impact of online networks across the Middle East, North Africa, and South and Southeast Asia. Social media has dominated the discourse surrounding recent events in the Muslim world-from the seismic events of the Arab Spring and its aftermath, to ISIS's slick online recruitment and digitally documented campaign of terror, to the ongoing civil war and tragedy in Syria and Iraq, as well as instability in Turkey, Pakistan, Malaysia, and Afghanistan. Yet there has been little useful insight into the actual roles currently played by Twitter, Facebook, YouTube, and a plethora of other social media in these countries. Lacking, too, is any analysis of the use of the dark web, cyber tracking, hacking, encryption, and digital attacks by both state and non-state actors. Haroon Ullah investigates the growth of the full range of social media in the region and explores how far it has penetrated into these societies. He considers its apparently inherently ",democratic,", anti-establishment revolutionary impact, as well as how religious conservatives and extremists have co-opted various platforms. And he shows the ways in which political parties, multinational corporations, charities, and sitting governments have learned to exploit digital tools to target and mobilize particular audiences, grow their brands, disseminate messages, and ultimately achieve power and status. Digital World War demonstrates how social media has profoundly changed relationships between regimes and peoples, and within populations-mostly, but not always, for the better. Ullah identifies key trends across the Muslim world, and outlines what a proper understanding of social media can teach us about regional and international politics and diplomacy.

Zobraziť všetky knihy autora Yale University Press, Haroon K. Ullah
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Myšlienky k sebe samému
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy, a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou. Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca Aurelia.