Dejiny značiek

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 2 e-shopoch od 15,11 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Dejiny značiek kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
15,11 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Dejiny značiek kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
15,11 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Za príbehmi úspešných svetových značiek, ktoré nás sprevádzajú aj dnes a ovplyvňujú naše životy, sa skrývajú úspechy aj pády, podvody, korupcia, kolaborácia, zbabelosť, ale aj nezdolnosť ducha, odvaha, vytrvalosť, viera v správnosť či úspech riešenia alebo zdanlivo jednoduchej myšlienky. Sú to príbehy plné tragédií, nehôd, zrád, márnivostí a nevraživostí, ktoré neraz hlboko naštrbili rodinné a firemné vzťahy. Sú to aj príbehy o peniazoch, sláve, bohatstve, ambíciách, opojnosti, ale aj príbehy plné invencie, myšlienok, splnených túžob a radosti z vytvárania niečoho trvácneho. Akýmsi spoločným menovateľom týchto príbehov nie je ich šťastný koniec, lebo ešte nijaký koniec nemajú, sú to príbehy, ktoré sa odvíjajú aj naďalej, sú trvácne, lebo produkty alebo služby, ktoré tieto firmy zaviedli, majú nadčasový rozmer väčšinu z nich veľmi dôkladne preveril čas, a to bez ohľadu na segment a klientelu, na ktoré sa zameriavali. Dejiny značiek prinášajú príbehy automobilových konštruktérov, módnych návrhárov, výrobcov športového oblečenia či obuvi, luxusných hodiniek, hudobných vydavateľov, vedcov a vynálezcov, investorov aj radových zamestnancov naprieč rozmanitými výrobnými odvetviami. Hovorí sa, že každá doba má svojich hrdinov. Hrdinami knihy Dejiny značiek sú zakladatelia, riaditelia, manažéri, vynálezcovia či radoví zamestnanci firiem, ktorých široký ohlas, výrobné portfólio, dizajn, kvalita spracovania a výroby, krása, funkčnosť, užitočnosť či mnohé iné, ale jedinečné vlastnosti ovplyvnili spoločnosť, a to v celosvetovom meradle. Mnohé firmy zmenili spotrebiteľské správanie, ako to nebojácne dosiahol Henry Ford, keď sa rozhodol ponúknuť automobil produkt určený len pre najvyššie vrstvy spoločnosti širokým masám amerických pracujúcich. Vlastníctvo produktov niektorých značiek neprepožičiavalo len status bohatstva, ale aj vyjadrenie túžby po jedinečnosti, inakosti, dobrodružstve. Iné firmy zasa prišli s niečím čisto populárnym, s niečím na rozptýlenie života, s niečím na rozveselenie ducha.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Dejiny značiek je 14,84 €

Výber kníh vydavateľa Vydavateľstvo Aleph

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Vydavateľstvo Aleph
Naše tipy


Matematika 6 - Pracovný zošit 2 - Sprievodca učiteľa - Zuzana Berová
Metodický materiál k 2. pracovnému zošitu autorov Zuzana a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené didaktickými radami a postrehmi autorov. Obsah Desatinné čísla Slovné úlohy Delenie desatinného čísla prirodzeným číslom Aritmetický priemer Delenie desatinného čísla desatinným číslom Keď sa delenie nekončí Krížom - krážom Trojuholník Trojuholníková nerovnosť Vnútorné a vonkajšie uhly trojuholníka Výška trojuholníka Rozdelenie trojuholníkov podľa veľkosti strán Konštrukcia trojuholníka, vety o zhodnosti trojuholníkov Rovnoramenný trojuholník Rovnostranný trojuholník Krížom - krážom Obsah obdĺžnika a štvorca Keď štvorčeková sieť stačí Keď štvorčeková sieť nestačí Premeny jednotiek obsahu Obsah štvorca a obdĺžnika Obsah pravouhlého trojuholníka Krížom - krážom Objem kocky a kvádra Objem kocky a kvádra Krížom - krážom Kombinatorika Hľadanie systému Stratégia riešenia kombinatorických úloh Krížom - krážom