Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je
vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější.
Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky,
informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální
reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená
oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční
rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe
podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Co je nového v médiích je 13,57 €
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...