Jaká je budoucnost značek a brandingu? Znamená globalizace, že
různorodost a jedinečnost budou působením obřích nadnárodních
společností postupně vymazány ze světa? Začnou se snad všechna
místa na naší planetě podobat jedno druhému jako vejce vejci?
Fascinující kniha Wallyho Olinse se zabývá všemi podstatnými
aspekty světa brandingu. Se svým typickým pronikavým stylem
analyzuje problémy, kterým dnes čelí firmy, kritizuje jejich chybné
kroky, a chválí ty, které podle všeho efektivně budují a vedou
značky v našem novém světě. Zároveň se zamýšlí nad budoucností
brandingu. Tato kniha je nepostradatelná pro každého, kdo se zajímá
o marketing, obchod nebo současnou kulturu.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Brand New. Nová podoba značek je 13,66 €
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...