První odborná publikace na téma outdoorové reklamy v českém
prostředí. Autorka se tématem dlouhodobě zabývá a podařilo se jí
shromáždit všechny podstatné informace o historii, struktuře a
fungování billboardu. Cenné jsou také odkazy k estetickým a etickým
aspektům a legislativním problémům. Publikace je doplněna mnoha
konkrétními ukázkami a příklady z prostředí domácího, ale i blízce
zahraničního. Kniha je určena jak odborné veřejnosti, především pak
studentům marketingových a marketingově komunikačních oborů, tak i
širokému laickému publiku, které specifická problematika venkovní
reklamy zajímá. Miroslav Zelinsky
Je ťažké nájsť samého seba a na svete je naozaj množstvo ľudí,
ktorí to nikdy nedokážu. Ally d'Apliese sa však rozhodne, že si
nenechá utiecť život pomedzi prsty. Je rozhodnutá zistiť, kým je, a
tak nasmeruje svoju cestu k mrazivému severu, dostala totiž
indíciu, aby jej hľadanie išlo ľahšie. Tou indíciou je životopis
nórskeho hudobného skladateľa, ktorý žil v 19. storočí. Po príchode
do Nórska ju okúzli hudobný svet, ktorý je s jej životom spojený
viac, ako doteraz tušila. Jej osud sa však začne rozmotávať až
vtedy, keď narazí na Annu Ladvik, nie príliš slávnu speváčku, ktorá
vystúpila v prvom predstavení Griegovej legendárnej hudby na motívy
Ibsenovho Peera Gynta. Až vďaka nej začne Ally rozumieť tomu, kým
vlastne je.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...