Biba

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 37,95 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Biba kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
37,95 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Biba dominated London fashion from the mid-1960s, defining the dress and outlook of a generation. Celebrating the sixtieth anniversary of the opening of the first Biba boutique, this book takes a revealing look at Biba through the words and images of the people who were intimately involved with the company and its phenomenal success. &,nbsp, Established in 1963 as Biba Postal Boutique—a small mail-order company selling inexpensive clothing for women and children—by 1973 Biba was a seven-story department store on London’s Kensington High Street.Customers could fill their wardrobe and furnish their home with Biba products, Biba had become the world’s first lifestyle label. Shoppers could buy a tin of Biba baked beans, take tea on Europe’s largest roof garden, or watch live music performances by the New York Dolls, Iggy Pop, and Liberace in the 500-seat Rainbow Room. &,nbsp, Created by Barbara Hulanicki and her husband, Stephen Fitz-Simon, Biba was made in the image of its staff and customers.Selling up-to-the-minute and affordable clothing, Biba appealed to teenagers and young women of the postwar generation, becoming the fashion destination of the Swinging Sixties and Seventies. Biba was the place to see and to be seen, its doors were open to everyone, from the Rolling Stones, Marianne Faithfull, and Twiggy to David Bowie and Freddie Mercury. &,nbsp,Biba: The Fashion Brand That Defined A Generation includes photographs by Helmut Newton, Sarah Moon, and Duffy, as well as never-before-seen ephemera from Hulanicki’s personal archive.Interviews with the people closest to Biba bring these images and objects to life, while recollections and anecdotes from Hulanicki herself shine a new light on the very personal nature of Biba as a business.

Zobraziť všetky knihy autora Yale University Press, Barbara Hulanicki, Martin Pel
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Myšlienky k sebe samému
Rímska ríša sa na vrchole svojho rozmachu dostávala do čoraz búrlivejších pomerov, keď bola napádaná rôznymi kmeňmi spoza vonkajších hraníc ríše a zároveň v jej vnútri vznikali rozpory medzi samotnými Rimanmi. Marcus Aurelius sa stal cisárom práve v takýchto pohnutých časoch. Väčšiu časť svojej vlády bol nútený prežiť medzi vojskom v odľahlých častiach ríše v bojoch za zachovanie jej celistvosti a v snahe usporiadať pomery po často vznikajúcich rozbrojoch. Životné skúsenosti počas mnohých takto prežitých rokov mu umožnili, aby si v neskoršom čase svojho života vytvoril ucelený pohľad na ľudské bytie a strasti s ním spojené. Je známy ako cisár, ktorý sa výrazne zaujímal o filozofiu, o poznanie ľudskej duše, pričom bol silným zástancom stoicizmu. Marca Aurelia preslávila jednak jeho výnimočná schopnosť udržiavať i počas problematických pomerov celistvosť ríše a riešiť zložité problémy, a tiež jeho filozofické dielo Myšlienky k sebe samému. Dielo napísal v posledných rokoch svojho života a začal ho písať na území Kvádov pri Hrone, teda na území dnešného Slovenska. V Myšlienkach zhŕňa svoje životné skúsenosti a s umiernenosťou sa ponára do úvah o podstate sveta a o jeho princípoch. Okrem vlastných názorov uvádza i množstvo myšlienok iných autorov, čo svedčí o jeho mimoriadne vysokej vzdelanosti. Myšlienky Marca Aurelia sú veľmi pôsobivé a je z nich zrejmé, že ich autor bol znamenitý muž, ktorý sa obdivuhodným spôsobom dokázal zamýšľať nad ľudskou existenciou. Publikáciu dopĺňa úvodná štúdia Miloslava Okála Život a dielo Marca Aurelia.