Amo amare

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu Amo amare aktuálne nie je možné zakúpiť v žiadnom z porovnávaných e-shopov...

Krátky popis
AMO AMARE is dedicated to a romantic conceptualization of Kveta Fulierova in the work of one of our most prominent conceptual artists Julius Koller. Although Koller`s love concepts represent only a small and rather intimate chapter in his practice, they pregnantly reflect his understanding and approach to the world. Koller draws most of his everyday routine into mounts of his (anti)art. Likewise, his partner Kveta Fulierova is thus mounted in and artifacted in his work. Beside an art historical study on the theme J+K of Petra Hanakova , the book consists also of original memoirs written by Kveta Fulierova. From mostly a romantic perspective Kveta recalls a coexistence with a peculiar partner, their mutual inspiration and reveals the genesis of some of their mutual works. Apart from concepts, mostly from Kveta Fulierova`s private archive, the book features a rich biographical material.
Výber kníh vydavateľa Sputnik Editions

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Sputnik Editions
Naše tipy


Matematika 5
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku. Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických, alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy. Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie ročníky osemročných gymnázií.