Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva
goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku
zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o
goodwill zamestnancov, bankárov, investorov a verejnosti a
výrobcovia aj o goodwill obchodníkov. Podnik ako celok treba vedieť
„predať“ ľuďom, ktorí kupujú jeho produkty, i tým, ktorí doňho
investujú. Kniha prináša praktické rady, ako to docieliť. Popisuje,
ako môže firma získať dobré meno, ktoré je nevyhnutnosťou pri
budovaní prosperujúceho podniku. Žiadna spoločnosť nevyžije len z
prestíže riaditeľov ovešaných titulmi a z rutiny, bez výkonných
manažérov. Prežiť dokáže len vďaka výkonnosti a efektívnosti.
Záverečná bilancia je jej konečným vysvedčením. Ak vykazuje rastúci
zisk, je isté, že spoločnosť pracuje efektívne.
Metodický materiál k 2. pracovnému zošitu a učebnici autorov Zuzana
a Peter Bero. Obsahuje výsledky a riešenia úloh doplnené
didaktickými radami a postrehmi autorov. Obsah Násobenie a delenie
prirodzených čísel Násobenie spamäti do 100 mimo oboru násobilky
Delenie spamäti do 100 mimo oboru násobillky Matematické operácie a
zátvorky Delenie so zvyškom Násobenie spamäti Písomné násobenie
Násobenie na kalkulačke Delenie spamäti Približné počítanie Delenie
peňazí Algoritmus delenia Písomné delenie Delenie na kalkulačke
Porovnávanie podielom Krížom - krážom Meranie, obvod a obsah
Meranie dĺžky úsečky Premena jednotiek dĺžky Obvod Obsah Krížom -
krážom Riešenie aplikačných úloh Práca s údajmi Pravdepodobnostné
pozorovania Niekoľko rôznych úloh Krížom - krážom
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...