Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva
goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku
zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o
goodwill zamestnancov, bankárov, investorov a verejnosti a
výrobcovia aj o goodwill obchodníkov. Podnik ako celok treba vedieť
„predať“ ľuďom, ktorí kupujú jeho produkty, i tým, ktorí doňho
investujú. Kniha prináša praktické rady, ako to docieliť. Popisuje,
ako môže firma získať dobré meno, ktoré je nevyhnutnosťou pri
budovaní prosperujúceho podniku. Žiadna spoločnosť nevyžije len z
prestíže riaditeľov ovešaných titulmi a z rutiny, bez výkonných
manažérov. Prežiť dokáže len vďaka výkonnosti a efektívnosti.
Záverečná bilancia je jej konečným vysvedčením. Ak vykazuje rastúci
zisk, je isté, že spoločnosť pracuje efektívne.
Pôvabná knižka nielen pre deti, ale pre všetkých, ktorí chcú deťom
porozumieť. Toto dielko dosiahlo svetový úspech a patrí do zlatého
fondu svetovej literatúry. Jeho hodnota a krása nespočíva len v
peknom rozprávkovom príbehu, ale hlavne v myšlienkach, ktoré ako
vzácne kamienky vytvárajú obraz ľudských vlastností...
Saint-Exupéry svoju knižku s čistým detským pohľadom na svet
venoval najlepšiemu priateľovi. Veď všetci dospelí boli najprv
deťmi. Ale máloktorý z nich sa na to pamätá.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...