Ako získať päťnásobný goodwill

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 4,60 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Ako získať päťnásobný goodwill kúpite na Gorila.sk
Gorila.sk
4,60 €
Skladom (dodanie do 14 dní)

Krátky popis
Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o goodwill zamestnancov, bankárov, investorov a verejnosti a výrobcovia aj o goodwill obchodníkov. Podnik ako celok treba vedieť „predať“ ľuďom, ktorí kupujú jeho produkty, i tým, ktorí doňho investujú. Kniha prináša praktické rady, ako to docieliť. Popisuje, ako môže firma získať dobré meno, ktoré je nevyhnutnosťou pri budovaní prosperujúceho podniku. Žiadna spoločnosť nevyžije len z prestíže riaditeľov ovešaných titulmi a z rutiny, bez výkonných manažérov. Prežiť dokáže len vďaka výkonnosti a efektívnosti. Záverečná bilancia je jej konečným vysvedčením. Ak vykazuje rastúci zisk, je isté, že spoločnosť pracuje efektívne.
Výber kníh autora Herbert N. Casson

Zobraziť všetky knihy autora Herbert N. Casson
Naše tipy


Malý princ s autorovými kresbami, 14.vyd.
Pôvabná knižka nielen pre deti, ale pre všetkých, ktorí chcú deťom porozumieť. Toto dielko dosiahlo svetový úspech a patrí do zlatého fondu svetovej literatúry. Jeho hodnota a krása nespočíva len v peknom rozprávkovom príbehu, ale hlavne v myšlienkach, ktoré ako vzácne kamienky vytvárajú obraz ľudských vlastností... Saint-Exupéry svoju knižku s čistým detským pohľadom na svet venoval najlepšiemu priateľovi. Veď všetci dospelí boli najprv deťmi. Ale máloktorý z nich sa na to pamätá.