Podnikatelia sú často presvedčení, že vedia, v čom spočíva
goodwill, ale len málo z nich o ňom uvažuje ako o prostriedku
zvyšujúcom zisk. Ambiciózni podnikatelia by sa mali usilovať o
goodwill zamestnancov, bankárov, investorov a verejnosti a
výrobcovia aj o goodwill obchodníkov. Podnik ako celok treba vedieť
„predať“ ľuďom, ktorí kupujú jeho produkty, i tým, ktorí doňho
investujú. Kniha prináša praktické rady, ako to docieliť. Popisuje,
ako môže firma získať dobré meno, ktoré je nevyhnutnosťou pri
budovaní prosperujúceho podniku. Žiadna spoločnosť nevyžije len z
prestíže riaditeľov ovešaných titulmi a z rutiny, bez výkonných
manažérov. Prežiť dokáže len vďaka výkonnosti a efektívnosti.
Záverečná bilancia je jej konečným vysvedčením. Ak vykazuje rastúci
zisk, je isté, že spoločnosť pracuje efektívne.
V roce 1997 zažil Richard Bartlett posun ve vnímání, který dal
celému jeho životu nový směr. Zjistil, že slabý dotek spojený s
cíleným záměrem stačí na to, aby jeho klienti znovu nabyli
fyzickou, duševní, a dokonce i duchovní rovnováhu. Výsledky byly
zcela mimořádné – a stále se vzpírají logice. Dr. Bartlett čerpá ze
zdrojů kvantové fyziky a jeho cílem je poskytnout nástroje, naději
a přímou a osobní transformaci komukoliv, kdo je otevřen novým
vjemům.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...