Aesthetics of Popular Culture

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 2 e-shopoch od 11,35 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

Aesthetics of Popular Culture kúpite na Panta Rhei
Panta Rhei
11,35 €
Skladom (odoslanie ihneď)

Aesthetics of Popular Culture kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
11,35 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
Discussing popular culture is one of the keys for understanding arts and more broadly culture. This is something which seems to be shared by the scholars who have contributed to this book. Their essays on popular culture and/or the aesthetics of popular culture serve as a platform for discussing cultural, ethical and political issues. Popular culture and its philosophical reflection also help to unlock themes in law, children’s literature, everyday aesthetics, high-cultural heritage, the internet, and material culture. In the Interviews section editors discuss some of the roots of these issues with two thinkers who represent the cream of the discussion. With Richard Shusterman, we delve into his theory of popular culture, and with Gianni Vattimo, the popular goes hand in hand with a discussion that more broadly touches on culture and the arts. &,nbsp, Diskusie o populárnej kultúre sú kľúčové pre pochopenie súčasného umenia aj celej kultúry. Táto predstava je blízka editorom publikácie – estetikom Jozefovi Kovalčikovi (Vysoká škola výtvarných umení v Bratislave) a Maxovi Ryynänenovi (Aalto University, Helsinki, Fínsko), no zhodujú sa na nej aj autori, ktorí prispeli do tejto knihy. Ich eseje o populárnej kultúre a/alebo o estetike populárnej kultúry slúžia ako platforma pre rozbor kultúrnych, etických či politických otázok. Prostredníctvom filozofickej reflexie populárnej kultúry ďalej otvárajú témy z oblasti práva, detskej literatúry, každodennej estetiky, vysokej kultúry, internetu či materiálnej kultúry. Na konci knihy vedú editori dialóg s dvoma mysliteľmi, ktorí sú v diskusiách o populárnej kultúre šľahačkou na torte. S Richardom Shustermanom rozoberajú jeho teóriu populárnej kultúry a v prípade Gianniho Vattima sa zaoberajú širšími témami, zasahujúcimi kultúru a umenie.
Vývoj ceny
Aktuálna Ø cena knihy Aesthetics of Popular Culture je 11,35 €

Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Rady skúseného diabla
Vo svojom klasickom diele nás C. S. Lewis zasväcuje do korešpondencie medzi dvoma diablami: skúseným Krutodlakom a jeho synovcom Svrabomilom. Krutodlak zastáva byrokratickú funkciu v pekelnej hierarchii a je mentorom neskúseného Svrabomila. Ten práve začína svoju démonickú kariéru v službách „Otca v Hlbinách“ a bol poverený, aby odviedol nového kresťana – “pacienta” – od viery a povzbudil ho k hriechu. Kniha satirickým spôsobom poukazuje na mnohé bežné problémy ľudského života a kresťanskej viery, ako je otázka dobra a zla, pokušenia, pokánia a milosti. Krutodlak a Svrabomil žijú vo svojom morálne prevrátenom svete, kde je chamtivosť a dosiahnutie vlastného prospechu najväčšou hodnotou. Démoni nie sú schopní porozumieť tajomstvu Božej lásky k ľuďom alebo pripustiť možnosť nezištných ľudských cností.