An engaging exploration of what it means to be asexual in a world
that’s obsessed with sexual attraction, and what the ace
perspective can teach all of us about desire and identity. What
exactly is sexual attraction and what is it like to go through life
not experiencing it? What does asexuality reveal about gender
roles, about romance and consent, and the pressures of society?
This accessible examination of asexuality shows that the issues
that aces face—confusion around sexual activity, the intersection
of sexuality and identity, navigating different needs in
relationships—are the same conflicts that nearly all of us will
experience. Through a blend of reporting, cultural criticism, and
memoir, Ace addresses the misconceptions around the “A” of LGBTQIA
and invites everyone to rethink pleasure and intimacy. Journalist
Angela Chen creates her path to understanding her own asexuality
with the perspectives of a diverse group of asexual people.
Vulnerable and honest, these stories include a woman who had blood
tests done because she was convinced that “not wanting sex” was a
sign of serious illness, and a man who grew up in a religious
household and did everything “right,” only to realize after
marriage that his experience of sexuality had never been the same
as that of others. Disabled aces, aces of color,
gender-nonconforming aces, and aces who both do and don’t want
romantic relationships all share their experiences navigating a
society in which a lack of sexual attraction is considered
abnormal. Chen’s careful cultural analysis explores how societal
norms limit understanding of sex and relationships and celebrates
the breadth of sexuality and queerness.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...