Vices or virtues: drinking and smoking provided marketers with
products to be forged into visual feasts. In this lush compendium
of advertisements, we explore how depictions of these commodities
spanned from the elegant to the offbeat, revealing how
manufacturers prodded their customers throughout the 20th century
to imbibe and inhale. Each era’s alcohol and tobacco trends are
exuberantly captured page after page, with brand images woven into
American popular culture so effectively that almost anyone could
identify such icons as the Marlboro Man or Spuds MacKenzie, figures
so familiar they could appear in ads without the product itself.
Other advertisers devised clever and subliminal approaches to
selling their wares, as the wildly successful Absolut campaign
confirmed. Even doctors contributed to a perverse version of
propaganda, testifying that smoking could calm your nerves and
soothe your throat, while hailing liquor as an elixir capable of
bringing social success. Whether you savor these visual delights,
or enjoy inhaling and wallowing in forbidden pleasures, you will
certainly be thrilled by this exploration of a decidedly
vibrant—and sometimes controversial—chapter of advertising history.
Muž v čiernom unikal cez púšť a pištoľník kráčal v jeho stopách.
Roland Deschain z Gileadu, posledný pištoľník v Stredsvete, samotár
putujúci po ceste dobra a zla, stopuje tajuplného mága so
schopnosťou oživovať mŕtvych, známeho iba ako muž v čiernom. Na
svojej výprave po Mohainskej púšti zamorenej démonmi sa Roland
vzoprie pomätenej kazateľke a jej vražedným ovečkám, zoznámi sa s
príťažlivou ženou Alice, vedie rozhovor s démonom a napokon sa
spriatelí s chlapcom z nášho sveta. Jake Chambers sa pridá k
Rolandovi, ale zatiaľ čo pištoľník putuje so svojím mladým
spoločníkom, muž v čiernom si odnáša jeho dušu vo vrecku. Kto je
muž v čiernom a čo vie o Temnej veži? Kde je hranica medzi dobrom a
zlom? V úvodnom diele dnes už legendárnej série Temná veža Stephen
King predstavuje výnimočný svet pustatiny plný vizuálne
ohromujúcich scenérií a nezabudnuteľných postáv. Pištoľník
kombinuje prvky vedecko-fantastického románu, futuristickej
antiutópie, spaghetti westernu, hororu a vysokej fantasy. Prvý diel
vyšiel v roku 1982, novšie vydania sú doplnené o autorov úvod.
Preložil Michal Jedinák
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...