The year is 1984. Aomame sits in a taxi on the expressway in
Tokyo.Her work is not the kind which can be discussed in public but
she is in a hurry to carry out an assignment and, with the traffic
at a stand-still, the driver proposes a solution. She agrees, but
as a result of her actions starts to feel increasingly detached
from the real world. She has been on a top-secret mission, and her
next job will lead her to encounter the apparently superhuman
founder of a religious cult.Meanwhile, Tengo is leading a
nondescript life but wishes to become a writer. He inadvertently
becomes involved in a strange affair surrounding a literary prize
to which a mysterious seventeen-year-old girl has submitted her
remarkable first novel. It seems to be based on her own experiences
and moves readers in unusual ways. Can her story really be
true?Aomame and Tengo's stories influence one another, at times by
accident and at times intentionally, as the two come closer and
closer to intertwining. As 1Q84 accelerates towards its conclusion,
both are pursued by persons and forces they do not know and cannot
understand. As they begin to decipher more about the strange world
into which they have slipped, so they sense their destinies
converging. What they cannot know is whether they will find one
another before they are themselves found.1Q84 is a magnificent and
fully-imagined work of fiction – a thriller, a love-story and a
mind-bending ode to George Orwell’s Nineteen Eighty-Four. It is a
world from which the reader emerges stunned and altered.
Matematika od autorskej dvojice Zuzana a Peter Bero je prvým
uceleným konceptom vyučovania matematiky na základnej škole. Na
Slovensku ojedinelý súbor učebníc a pracovných zošitov od jedného
autorského kolektívu pre prvú až deviatu triedu spracovaný v
modernej grafickej úprave. Učebnice aj pracovné zošity sú
spracované podľa inovovaného ŠVP platného od septembra 2015. Tieto
texty podporujú riadené aktívne učenie, pri ktorom je hlavný dôraz
kladený na prácu žiakov a pri ktorom je učiteľ inšpirátorom a
organizátorom diania v triede (metóda R.A.U.) tak, aby žiakov aj
učiteľa práca bavila. Sú napísané tak, aby ich mohli používať
všetci žiaci, bez ohľadu na ich predpoklady pre matematiku.
Prezentujú matematiku pre každého, môžu podľa nich pracovať výborní
žiaci, ale aj žiaci, ktorým matematika robí ťažkosti. Učebné texty
berú do úvahy, že rôzni žiaci preferujú rôzne spôsoby vytvárania
poznatkov (vizuálne, auditívne, kinesteticky...). Používajú jasný a
jednoduchý jazyk, ktorý je blízky súčasnej generácii detí. Učebné
texty obsahujú množstvo rôznorodých úloh tak, aby učiteľ nemusel
vyhľadávať ďalšie zdroje. V každej téme úlohy od najjednoduchších
až po veľmi zložité, tak aby učiteľ mohol diferencovať prácu v
triede. Je v nich veľmi veľa projektov, či už čisto matematických,
alebo začleňujúcich do vyučovania matematiky prierezové témy.
Učebnice a pracovné zošity systematicky a dlhodobo pripravujú
žiakov na Testovanie 5 a Testovanie 9. Sú vhodné aj pre nižšie
ročníky osemročných gymnázií.
Stále hľadáte nejaké knihy on-line a už Vás nebaví prechádzať všetky e-shopy?
Nájdite všetky knihy, ktoré si chcete kúpiť. Pridajte si ich do košíka a nechajte nás, aby sme porovnali ceny a dostupnosť e-shopov s knihami a zobrazili Vám tie najvýhodnejšie ponuky!
Potom už stačí len prejsť do vybraného e-shopu a knihy si objednať...