10 Principles of Good Advertising

a nájsť najvýhodnejšiu cenu za celú objednávku
Knihu kúpite v 1 e-shope od 23,74 €

Ak sa vám po kliknutí na tlačidlo "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy vo vybranom e-shope, je potrebné vypnúť AdBlock vo vašom prehliadači pre našu stránku. Návod na vypnutie je napríklad na adrese https://www.sme.sk/dok/20466299/ako-vypnut-adblock-na-sme-sk-whitelist.

10 Principles of Good Advertising kúpite na Knihyprekazdeho.sk
Knihyprekazdeho.sk
23,74 €
Skladom (dodanie do 3 dní)

Krátky popis
The popularity of the television series 'Mad Men' has raised the public awareness of advertising firms and what may or may not happen behind the scenes. We all recognise advertising when we see it: it's those bits that surround the editorial content in papers and magazines, that interrupt TV programmes or pop up on the websites you like to browse. As a discipline it might be defined as follows: advertising is about creating a message about something (usually a product or service) and then getting it out to people in the hope that they will react in a particular way - which in all likelihood means 'buying'. Or put another way, it's paid persuasive communication that uses the mass media to connect an identified sponsor - the person or company that pays for the ad - with its target audience. This book examines the different elements of those definitions and shows readers - through discussion of the ten key principles underlying all great advertising - how to create dynamic, well-targeted adverts of their own. Engagingly written by journalist and critic Robert Shore, this book provides the basic principles behind creating a successful advertisement.With clear explanations, illustrations and checklists for each chapter, the reader is guided through what goes into making an advertisement work.
Výber kníh autorov Vivays Publishing , Robert Shore

Zobraziť všetky knihy autora Vivays Publishing, Robert Shore
Výber kníh vydavateľa Slovart

Zobraziť všetky knihy vydavateľa Slovart
Naše tipy


Pôvod
Harvardský ikonograf profesor Robert Langdon príde do Guggenheimovho múzea moderného umenia v Bilbau, aby sa zúčastnil na odhalení objavu, ktorý „naveky zmení tvár vedy“. Podujatie usporiadal štyridsaťročný miliardár a futurista Edmond Kirsch, ktorý sa vďaka svojim ohurujúcim ultramoderným vynálezom a odvážnym predpovediam preslávil po celom svete. Kirsch, ktorý pred dvoma desaťročiami patril k prvým Langdonovým študentom na Harvarde, sa chystá zverejniť prelomový vedecký objav, ktorý zodpovie dve zo základných otázok ľudskej existencie. Langdona a stovky hostí uchváti originálna prezentácia, oveľa kontroverznejšia, ako Langdon čakal. Dokonale zorganizovaný večer sa však v okamihu zmení na chaos a hrozí, že Kirschov vzácny objav sa navždy stratí. Langdon sa ocitne v bezprostrednom ohrození a musí z Bilbaa utiecť. Sprevádza ho Ambra Vidalová, elegantná riaditeľka múzea, ktorá Kirschovi pomohla provokatívny večer pripraviť. Vydajú sa do Barcelony, aby našli záhadné heslo, ktorým odhalia Kirschovo tajomstvo. Pri pátraní v temných vodách utajených dejín a radikálneho náboženstva sa Langdon s Vidalovou musia skrývať pred nepriateľom, ktorého všadeprítomná moc zjavne pramení v španielskom kráľovskom paláci a ktorý sa nezastaví pred ničím, aby Edmonda Kirscha umlčal. Na ceste vyznačenej moderným umením a tajuplnými symbolmi odhalia Langdon a Vidalová stopy, ktoré ich nakoniec dovedú až ku Kirschovmu nečakanému objavu... a šokujúcej pravde, čo nám tak dlho unikala.